HTML

Sorozat Kritikák

A blogon erősen szubjektív tv sorozat kritikák fognak megjelenni.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Hacktion - Action!

2011.10.22. 15:43 sorozatkritikak

Új sorozattal jelentkezett az m1, mely az Infrastrukturális Védelmi Osztag, egy kitalált? magyar elektronikus védelemért felelős alakulat munkáját mutatja meg. Pilot kritikával akartam kezdeni, de repülnek a hetek, így most legyen inkább az eddig sugárzott négy rész kritikája, egyben.

 Nekem őszintén megvallva egy két erőltetett párbeszédet leszámítva (melyek az egyetemista haverokkal forgatott filmet jutatta az eszembe) alapjában véve tetszenek az egyes részek. Az Angyalbörben óta nem vártam ennyire magyar sorozat folytatását. Szerencsére nem eddig még nem jártam vele úgy, mint pl. a Battlestar Galacticaval, melynél egy idő után azt éreztem, hogy ez nem egy jó rész volt, de mi lesz vajon a folytatásban.

Elismerem, ha egy amerika készítésű sorozat lenne, akkor nem élte volna túl a pilot epizódot, de mivel rengeteg magyar utalás található benne, így évtizedek múlva is élvezhető lesz egy-egy rész. Én magam már a Lindát sem a bűnügy miatt nézem, hanem a korabeli ruhák, fogyasztási cikkek, autók miatt. Retro érzés ezerrel.

Amin érdemes lenne változtatni az az, hogy lehetnének többen. Persze tudom a költségvetésbe ennyi ember fér bele, de lehetne egy rész, melyben mutatnak egy szobát, ahol vagy 20 programozó teszi a dolgát és a későbbi részekbe csak utalnának rá. Azt sem értem, hogy Zsolnay Betti miért nem rúgja már ki a vele állandóan veszekedő Bétát. Ezek apróságok.

Csak így tovább. Novemberben jöhetnek az új részek.

Szólj hozzá!

Címkék: védelmi infrastrukturális osztag hacktion

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatkritikak.blog.hu/api/trackback/id/tr743322066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása